maandag 31 januari 2022

BEETJE SPAM, DAN EEN BEDREIGINKJE...


De moderatorstand staat niet voor niks al jaren aan voor mensen die op een of meerdere berichten op Beijumnieuws willen reageren. 

Het is nodig om het landelijke riool niet op of in deze wijkblog te laten uitlopen. Er wordt nogal gereaguurd op Beijumnieuws.

Ene Joost

Gezellig, deze blogger is een hoernalist

Hem, blogger, is wel eens medegedeeld dat de ruiten van zijn woning zouden worden ingegooid als hij zou berichten over...paar keer opgewonden standjes aan de voordeur (blogger woont midden in Beijum)...Ook een keer een doodsbedreiging. Ach, simpelen van geest.

Voordeel is...ondergetekende werkt al ruim 35 jaar met psychiatrische patiënten.

Hij weet met gestoorden om te gaan.

Afbeelding links, topje ijsberg...een gek die een oproep doet/deed, lees Beijumnieuws niet...maar lees wel mijn reactie...

Er komt ook grappige spam binnen. Zie beneden. Je mag tegenwoordig ook al niet meer vreemd gaan, want dan krijg je ook een gek achter je aan...

Ik ontdekte dat mijn vrouw 7 maanden na ons huwelijk vreemdging, ik begon me af te vragen waarom ze me bedroog met haar ex-vriendje. Ze vroeg een echtscheiding aan en verliet het huis. Ik riep mijn vriend om hulp omdat ik haar niet aan hem kwijt wilde. Mijn vriend vertelde me hoe heer Bubuza zijn relatie met zijn betovering herstelde na 2 jaar uiteenvallen, dus ik sprak met heer Bubuza voor hulp via WhatsApp: +1 984xxxxxxx. Hij antwoordde en zei dat mijn vrouw bij me terug zou komen, smekend op haar knieën voor vergeving. Ik deed wat hij opdroeg. Het was precies 24 uur nadat heer Bubuza klaar was met het uitspreken van de spreuk en mijn vrouw begon me te bellen en me te smeken om te vergeven en haar terug te accepteren. We zijn nu gelukkig samen. Lord Bubuza is een GOD op aarde, hij heeft met zijn betovering geluk in ons huis gebracht. Ben je diepbedroefd??? Neem contact met hem op via WhatsApp: +1 984xxxxxxx of e-mail: blablablamiraclework @ hotmail . com

Geen opmerkingen: