zondag 2 november 2008

BLIJF VAN MIJN VUILNISBAK!

Zwarte vuilnisbakken lijken veel op elkaar. Het kan zo maar gebeuren dat je een verkeerde mee terug neemt als ie geleegd is. Of dat een ander met die van jouw aan de haal gaat.




Daar is natuurlijk iets aan te doen. Zorg dat je bak herkenbaar is! Dat kan agressief of op een lieve manier.De eventuele onbewuste "dief" krijgt bij de fuck -eigenaar al direct een fikse waarschuwing: blijf van mijn bak, fuck you! Deze is het minst sympathiek, de eigenaar gaat uit van slechte bedoelingen en geeft een eigenaardig visitekaartje af. Het doet in de verte wat denken aan de actievoerder die ooit in een volle zaal "lul" riep naar Hans Wiegel. Die antwoordde met: 'ik ben blij dat u zich even voorstelt, mijn naam is Wiegel.'
De bovenste 2 bakken zijn lief aangekleed en zeggen a.h.w.:'lieve buurtgenoot, mag ik alsjeblieft weer terug naar mijn eigen baasje?'

Geen opmerkingen: