woensdag 29 januari 2020

TATOEAGES IN BEIJUM (5)


"Wat de tatoeages op mijn been betekenen? Laugh now, cry later. Het verleden, de slechte herinneringen, achter me laten. Alles een plek geven en positief de toekomst ingaan." 

De blogger kwam haar afgelopen zaterdagavond tegen in het Melsema-gebouw, tijdens het Vietnamees nieuwjaarsfeest die daar werd gehouden.

Natasja.

Al pratend met haar schoot hem bij het zien van haar tatoeage  op de rechterarm te binnen dat hij nog een tatoo-serie had waar nodig weer eens een aflevering van mag komen.

Even een foto van haar arm maken, zie afbeelding links.

Natasja vervolgens: "Ik heb ook nog tatoeages op mijn linker been."
Om daar nou op dat moment een foto van te maken zou niet gepast zijn geweest.
Natasja: "Ik stuur wel even een foto."

Het resultaat zien we boven.

Het verhaal wat ermee verbonden is snapt deze blogger bij het bekijken van de drie gezichten niet helemaal. Dat hoeft ook niet, Natasja zal zelf prima weten wat er nu gelachen kan worden, wat er later gehuild kan worden, hoe ze het verleden loslaat, alles een plek geeft en hoe ze positief de toekomst in wenst te gaan.

Zie ook de eerste drie aflevering van deze serie en aflevering vier
Acht jaar geleden in Beijum....

Toevalligerwijs in het nieuws: Tattoos zijn de explosie van het ik.

Geen opmerkingen: