woensdag 21 oktober 2020

KLOKKENMAN GERARD: "IK BEN POSITIEF"

 "Ik ben getest, ik ben positief."

Deze blogger was en is even in verwarring. Wat bedoelde onze Klokkenman Gerard precies?

Gerard was een van de trekpleisters tijdens de Urban-Tours vanuit Noorderzon naar Beijum in augustus 2016. Zie nog eens dit bericht, bezoek aan de Klokkenman begint na 2.40 minuten op bijgaande video. Wat genoot hij ervan.

Hij speelde twee jaar geleden mee in een door Iraanse Minerva-studenten gemaakte film over Beijum.

Dinsdagmiddag kwam deze blogger hem tegen in de promenade van Winkelcentrum Beijum.
Scootmobiel, helm op en een mondkapje voor. "Maak maar even een foto."

Op de vraag hoe het met hem gaat kreeg de blogger de eerste zin uit dit bericht retour. Getest, positief.

Op de vraag wat hij daarmee bedoelde, want toch nieuwsgierig gemaakt, kwam geen duidelijk antwoord: "Ik ben na de test binnen gebleven, maar ik moet toch naar de winkel om eten en drinken te kopen?"

Gerard. Broer van Bep, ook scootmobiel (ook met mondkapje).

Blogger: Gerard, nog een keer, heb je nou een positieve test gehad, of ben je positief getest? Er kwam geen helder antwoord retour. 

Ja, verwarrend met dat positief. Het kan twee kanten op.

Gerard: "Wat maakt het verder uit, ik ben 81 jaar en ik hoop dat ik snel ga, mijn vrouw is twintig jaar geleden overleden. Zolang wacht ze al op mij."

Geen opmerkingen: