zondag 5 februari 2023

BEP VIERT HAAR EENENTACHTIGSTE VERJAARDAG


 "Je moet goed weten, ze vertellen me alles in Beijum."

Zie haar daar zitten tussen haar geliefde familieleden. Bep, de Koningin van Beijum, viert haar eenentachtigste verjaardag.
Laten we wel zijn, iedereen die dit leest: die leeftijd is niet voor iedereen weggelegd.

Vanmiddag vierde Bep haar verjaardag in het recreatiezaaltje van de Bunnemastee. Lekkere dingen op tafel, bier, wijn, fris.

En weer die waarschuwingen, zie ook de eerste regel in dit blogbericht. Steeds maar weer: "Jij moet goed voor jezelf zorgen, anders zwaait er wat." Net als een paar dagen geleden

Het was gezellig. Bep, wat voor cadeautjes heb je zoal gekregen? "Geld, zodat ik weer mooie dingen in de kringloopwinkel kan kopen."

De blogger ging na een kwartiertje weer. Wel nog even een vraag: Bep, kom jij op mijn uitvaart of ik op de jouwe?
Ze keek me diep in de ogen: "ik ben eenentachtig jaar en jij bent nog een jonge vent. Het is de bedoeling dat jij mij uitgeleide gaat doen in plaats van ik jou."

Deze blogger houdt de wijk in de gaten. Bep houdt deze blogger in de gaten.....

Geen opmerkingen: