woensdag 15 februari 2023

COLUMNIST UIT LEWENBORG TIJDELIJK (?) OP NON-ACTIEF

 "IK BEN GENOODZAAKT OM AAN MIJZELF TE DENKEN."

Het klink als een sanctie, op non-actief gesteld worden, maar dat is het niet. Ze kiest er zalf voor.

Maar het is half februari en columniste Engelin uit Lewenborg heeft dit jaar door omstandigheden nog maar twee columns geleverd.

Een op elf januari en de laatste op 1 februari

Deze blogger informeerde bij haar, heb je er nog wel zin in? Kun je het wat betreft je privéomstandigheden nog wel aan? 
Dit kwam als antwoord: 

Nee, gaat 'm niet worden. Het lijkt mij beter als ik voor volgende week een laatste schrijf. Ik kan het allemaal
niet bolwerken, dan weer dit dan weer dat. Ik heb teveel verplichtingen die voorrang hebben en ja ik had er nog wel zin in, alleen het ontbreekt me domweg aan tijd.

Veel voor mijn moeder zorgen en hond die veel beweging nodig heeft, de zorgen hier omtrent hondje ...en ik kwakkel zelf ook steeds. Keuzes maken niet mijn sterkste kant, toch ben ik genoodzaakt om aan mezelf te denken in dit geval.

Ik hoop op betere tijden en meer rust voor mezelf, zodat ik ook weer mijn eigen dingen kan gaan doen

Geen opmerkingen: