zaterdag 26 april 2008

SANDY SCHITTERT IN BILJARTCAFE

Ik heb even getwijfeld of ik dit er wel op zou zetten. En zo ja, dan zou ik moeten beginnen met een excuus aan Sandy en haar bandleden. Het geluid is namelijk niet om aan te horen. Wat wil je met zo'n cameraatje? Sta ik te ver weg te filmen dan komen Sandy en de band te donker uit, sta ik daarentegen dichterbij - wat ik gedaan heb- dan komt er een dusdanig geluid uit de boxen dat mijn opname-apparaatje dit niet kan bolwerken. Als u Sandy echt goed wil horen koop dan een mooie cd van haar. Want zingen kan ze, geweldig. Haar uitstraling komt op het filmpje gelukkig goed in beeld.

Het was gezellig druk in het familiebedrijf van de familie Lamein. Al twintig jaar zitten ze met hun café aan de Claremaheerd. Ze hebben alle middenstanders zien komen en gaan en zelf gaan ze rustig door. Ga er gerust eens een pilsje of kopje koffie drinken, de ontvangst is allerhartelijkst. Nog een keer: sorry Sandy voor de slechte geluidskwaliteit op dit filmpje! Ik zet het er toch op om Beijum te laten zien wat je in je mars hebt. Wellicht maakt het de mensen nieuwsgierig en willen ze je nog een keer echt goed horen zingen!

2 opmerkingen:

Anoniem zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.
Anoniem zei

Sandy voelt zich thuis in Groningen:
“Dit is mijn huis”

Sandy Goeree (29) werd dit jaar twaalfde bij de vierde editie van Idols. Een knappe prestatie als je bedenkt dat ruim 20.000 hoopvolle jongeren een poging waagden om de meedogenloze jury te imponeren.

Lied
Dat Sandy nog steeds een nuchtere Groningse is, bewijst zij met het nummer ‘Dit is mijn huis’, waarin de hechte band met ‘haar Groningen’ wordt bezongen. De tekst is geschreven door Marcel Duzink, die geen onbekende is voor de zangeres.
Zie ook: http://ditismijnhuis.hyves.nl