vrijdag 11 april 2008

KIJK OOK OP BUURTLINK.NL

Onderstaande berichten trof ik op www.buurtlink.nl aan. Kijk ook op deze site voor buurtgericht nieuws.

Fietsendiefstal bij Winkelcentrum West
Iedereen opgelet! (vooral de dief) er is in winkelcentrum west een dief flink aan het stelen. er zijn nu al verscheidene mensen hun fiets kwijt waaronder ik. dit gebeurt meestal 's ochtends bij de fietsenstallingen tegenover de ah. daarom wil ik graag degene aanspreken die dit op zijn geweten heeft. zou ik mijn fiets alstublieft terug mogen hebben?? ik ben er nogal aan gehacht geraakt de afgelopen jaren. en hoe moet ik nou naar school dan? daarom dus: zet alstublieft mijn fiets weer terug vanwaar u hem hebt weggenomen. het gaat over een gazelle orange. alvast bedankt.!

Frituurvet in de bosjes
Welke persoon gooit toch altijd frituurvet in de bosjes tussen de jaltadaheerd en de grevingaheerd? je begrijpt toch wel dat alle honden daar op af komen en dat ze dan vreselijk gaan stinken. buurtbewoners zou u eens goed op willen letten. b.v.d. een buurtbewoner

Geen opmerkingen: