zondag 1 juli 2018

TINA UIT BEIJUM MOET NIEUWE KINDERBURGEMEESTER WORDEN!!


"Ik wil me inzetten voor het milieu en ik vind dat kinderen uit gezinnen die niet veel geld hebben helemaal mee moeten kunnen doen met van alles en nog wat. Ook wil ik me inzetten om het gemene pesten een halt toe te roepen."

Links op de foto staat Beijumse Tina. Jong, daadkrachtig, ambitieus.

Gistermiddag stond ze met een vriendin voor winkelcentrum Beijum. Met ene beste flyer van zichzelf in de hand. Daarop stond: 'Stem Tina.'

Onder de foto van Tina (op de flyer, staat : 'Pesten doet pijn als er geen genezing is.'
Daaronder: Breng je stem uit op 7 juli tussen 10.00 en 12.00 uur. Stemlokaal op Tussen Beide Markten.

Of van 27 juni t/m 6 juli via https://gemeente.groningen.nl/kinderburgemeester

Niks ten nadele van de andere kinderen die meedingen. Maar Tina heeft mijn stem. Kom op Beijum....steun onze Tina en stem voor haar!!

Geen opmerkingen: