maandag 11 februari 2019

VANDAAG GEEN COLUMN UIT LEWENBORG (wel bijdrage 129)



Als je als columnist tegen de 130 afleveringen loopt, kun je/mag je een keer overslaan in verband met grieperigheid.

Ze levert elke week trouw haar bijdrage voor Beijumnieuws. Maar de koek is even op. In elk geval haar energie.



Het spijt mij te moeten zeggen dat er deze week geen column komt. Hoop dat het geen probleem is. 
Er komt geen normale letter uit mij vandaan. Leeg, opgezogen door andere mensen met hun negativiteit. 
Mijn energie was al ver zoek, nu is het op. Neem daarbij dat ik half de griep heb. Bah.
Volgende week komt ie er wel weer hoor! Ik krabbel er wel weer uit, zoals altijd. 

Geachte columnist(e) uut Lewenborg. Kalm aan. Neem de tijd en zorg goed voor jezelf. We zien je column wel weer verschijnen.

Verdoofde geest



Mijn hersens zijn één brij,
dat is niet fijn!
Teveel sores aan mijn hoofd,
maakt mijn geest verdoofd.
Ik ben een sterke vrouw,
blijf mijn column trouw.
Alleen deze week even niet,
mijn hoofd is werkelijk een vergiet.

De energieknop staat op stop.
Vergeet niet, ik krabbel altijd weer op.

2019©Vlindertje73

Geen opmerkingen: