vrijdag 12 september 2008

HAPPEN NAAR PEIJNENBURG


De foto doet me in de verte wat denken aan de reclame voor de bekende ontbijtkoek. Een klein kind aan het zwemmen en een strenge mevrouw aan de zijkant. Het stukje koek ontbreekt, het enige begerenswaardige voor de zwemmende kinderen is een zwemdiploma. En daar gaan ze voor, elke vrijdagmiddag in Kardinge onder begeleiding van Watervrienden-vrijwilligers. Ik heb vaker reclame voor de Watervrienden gemaakt, en ik weet nu ook waarom. Een van de vrijwilligers vertelde me dat ik beter niks meer kon publiceren over de zwemclub. Er zijn namelijk genoeg leden, er hoeft niemand meer bij. Het blijft een sympathiek uitgangspunt om voor een schappelijk prijsje kinderen de mogelijkheid te bieden om zwemlessen te volgen. En om zodoende klaargestoomd te worden voor een zwemdiploma. Dus daarom vraag ik alle lezers om geen nieuwe kinderen meer aan te melden. En kijk maar niet op de site van de watervrienden!http://www.aducomportal.nl/cenwvg/news.php

Geen opmerkingen: