maandag 8 september 2008

HUISHOUDELIJKE MEDEDELINGEN

* Ik realiseer me dat de filmpjes op Beijumnieuws niet erg professioneel zijn. Veel bewegingen en soms vaag. Als iemand wil helpen filmen en vakkundiger is hou ik me van harte aanbevolen!

* Vanavond of morgen zet ik de reactiemogelijkheid weer helemaal open. Graag reageren met
internettiquette in het achterhoofd! Geen gedreig, gescheld en minderwaardige reacties svp!

* De column "Op het Randje" is gestopt. De reden is dat het zoveel wrevel opwekte dat ik vind
dat het zijn doel voorbij schoot. Het kan zijn dat ik een "open zenuw" in Beijum raakte want
het verbaast me dat er zo'n boosheid over ontstond. Ik trachtte in de laatste column de mythe
van Beijum als superactieve wijk aan de kaak te stellen. Over de inhoud en vorm kan een
harde (discussie)noot gekraakt worden, mijn intentie was nooit om vrijwilligers te raken of iets in de wijk te beschadigen. De gevoeligheid van Beijum en de emoties omtrent kritische noten blijft me wel
fascineren. In mijn naïviteit denk ik dat als ik onzin verkondig dat schouderophalend zal
worden gelezen. Maar het raakt klaarblijkelijk aan iets. Omdat ik geen emotie en tweespalt in de
wijk wil bevorderen stop ik vooraleerst.

* Lezers die zich hier terecht of onterecht ergeren aan taalvouttjess en het journalistieke niveau: er is goed nieuws. Ik ga in oktober een journalistieke opleiding volgen. Correcties zijn van harte
welkom.

1 opmerking:

Chris zei

Minder schokkerige opnames voor geen geld: steadypod.blogspot.com/