woensdag 10 september 2008

HET BEGON BIJ HONDEN UITLATEN

Vorige week fietste ik a.h.w. zo een stel tegen het lijf die ging trouwen en vandaag overkwam me dit weer. Het zag er zo gelukkig en verwachtingsvol uit dat ik automatisch de camera pakte. Het is niet de bedoeling dat ik me tot society-reporter ontwikkel en ik hoef ook niet in dienst bij Shownieuws van SBS. Maar het verhaal achter deze bruiloftsdag is zo geweldig eenvoudig en leuk dat ik besluit toch over te gaan tot plaatsting van de filmpjes. Ik ken hun namen niet maar ze wonen ongeveer 30 meter bij elkaar vandaan. De een aan de Emingaheerd en de ander aan de Munsterheerd. Beiden hebben of hadden ze en hond en tijdens het uitlaten daarvan ontmoetten ze elkaar. Hun eerste gesprek ging over de honden. Zie ze daar staan op de rode loper, een kersvers echtpaar uit Beijum. Ze gaan trouwen in Noorddijk, in het kerkje. En vanavond zal er een spetterend feest zijn. Ik ga er maar van uit dat de hondjes een ereplaats krijgen op het bruiloftsfeest.

Geen opmerkingen: