maandag 5 december 2011

BEIJUM - HOME

Zo maar een huis ergens midden in de wijk. De foto is gemaakt tijdens een avondwandeling en roept allerlei nieuwsgierige vragen bij uw blogger op. Het liefst had hij aangebeld en gevraagd of hij even binnen mocht komen. Hoe woont u hier? Is het één huis, of zijn het er meer? Kunt u een beetje met uw buren opschieten? Hebt u ook kinderen, en zo ja, hoe oud zijn ze en wat doen ze? Bent u gezond van lijf en leden, of schort er wat aan? Bent u gelukkig getrouwd? Of gelukkig gescheiden? Gelukkig alleenstaand? Wel eens ruzie? Of houdt u niet van conflicten? Vergevingsgezind? Hebt u digitale televisie, of nog gewoon een analoge? Wat voor programma's kijkt u het liefst? Bent u links? Of rechts? Of er tussen in? Mag ik uw slaapkamer en badkamer/toilet ook even zien? Of vindt u dat te ver gaan? Een beetje respect, vindt u niet? Werkt u? Of leeft u plezierig in de bijstand? Gepensioneerd? Wat gaat u met Kerst doen? En met oud en nieuw? Nog goeie voornemens? Hebt u trouwens een kopje koffie voor me, of hebt u liever dat ik weer ga? Ben ik te nieuwsgierig, of stelt u m'n interesse wel op prijs? Kijkt u wel eens op Beijumnieuws? Of moet u daar niks van hebben? Is het goed dat ik dit op internet zet? Of toch maar liever niet? Mag ik u een prettige avond wensen? En u danken voor de gastvrijheid en de rondleiding? Mag ik nog eens weer langskomen? Welterusten.

Geen opmerkingen: