maandag 16 september 2019

COLUMN UIT LEWENBORG (154)



Hobby’s
Deze week kan ik mijn woord niet houden. Plechtig had ik beloofd om weer eens ongezouten mijn mening te geven op het nieuws her en der. Echter mijn lichaam laat het niet toe.

Gezondheid gaat voor en de huisarts heeft mij behoorlijk laten schrikken en benadrukt dat ik algehele rust moet nemen. Het is zó niets voor mij en valt dan ook erg zwaar.
Al zittende probeer ik wel wat te tikken, alleen door de medicatie word ik daar beroerd van. Toen bedacht ik mij dat ik weleens die puzzel van 1000 stukjes onder het stof vandaan kon halen en in elkaar kon zetten. Zelfs dat viel zo tegen dat alles al weer in de doos ligt. 

Het enige wat gaat is een duf spelletje op Facebook, wat na een kwartier ook gaat draaien en ik weer plat moet liggen. 

Liggen is het beste en dat gaat voorlopig nog wel even duren.
2019©Vlindertje73

Geen opmerkingen: