zondag 7 november 2021

FACEBOOK IS IN DE WAR


"Ik had inderdaad hetzelfde, ik had het bericht over mijn weggeefkast en de pilot gedeeld. Weg!"

"Ik had vandaag ook een aantal van deze meldingen van berichten van jaren geleden."

"Ik mocht ook de verzorgingskast niet delen van Facebook met de menstruatie artikelen."

Al een jaar of acht keilt deze blogger zijn blogberichten aan via Facebook.

Soms ook via Twitter, maar dat terzijde.

Via Facebook kan sinds gistermiddag opeens niet meer.

Zie afbeelding links, er komt een spam-melding en de link wordt geblokkeerd.

Wat nog vreemder is, alle links van de pakweg acht afgelopen jaren zijn verwijderd, duizenden. Meerdere meldingen van deze aard komen binnen.

Zie afbeelding rechts.

Zie quotes boven, meerdere Beijumers hebben last van de kaalslag-richtlijnen van Facebook.

Voor Beijumnieuws is er geen man overboord. Er is een vast lezerspubliek die de weblog toch wel weet te vinden. Het is alleen een beetje lastig voor de FB- 'vrienden.'*

Gewoon op een link klikken is wel zo gemakkelijk. Voor zolang het duurt zullen er FB-aanzwengel berichten op genoemde platform worden geplaatst, met de melding ZIE BEIJUMNIEUWS.

Er zal een foto uit betreffende bericht (column) worden bijgezet.

Facebook...een platform dat in de war is......

*Deze blogger gelooft niet in 1500 vrienden, twee tot vier in real live is genoeg.

Geen opmerkingen: