dinsdag 17 juni 2008

HUISHOUDELIJK

* De blog werd mede mogelijk gemaakt door Matti Gelati?? Misschien binnenkort een
ijswagentje op de oranje streep van Beijumnieuws. Gaan Garmt en Erik Beijumnieuws
sponsoren? Deze week gaan we in onderhandeling.

*Afgelopen zaterdag zag ik een bedenkelijke poster hangen op Plein-Oost. Er stonden twee
vrouwen afgebeeld met hun namen er bij. De begeleide tekst suggereerde dat het hoeren
zijn. Ik heb de foto op advies van een deskundige niet geplaatst. Niveau nihil.

* Ik hoorde ergens wat ruis over de poster van Stiel die ik hier gisteren plaatste. Moest dat
nou? En moest ik nou zonodig de hele wijk uitnodigen? Tja, misschien is dit part of the
problem, het parochie-denken. Het is allemaal splintergroep-achtig wat de klok slaat op dit
gebied. Denk eens groot zou ik zeggen, en overstijg eens benepen grenzen.
Eigenlijk moesten er drieduizend mensen op af komen i.p.v. een select splintergroepje.

* Morgen deel 2 van de Jan-Krist story. Voor deel 1, scroll helemaal naar beneden naar 24 mei.
Of zoek in het archief van mei.

Geen opmerkingen: