maandag 23 juni 2008

HUISHOUDELJK

Ik ben een beetje voor de commercie gezwicht, vanaf vandaag staan er kleine advertenties op Beijumnieuws. Per slot van rekening doe ik alles pro deo en een camera is bijvoorbeeld ook aan slijtage onderhevig. De jongens van Matti Gelati willen Beijumnieuws ook sponsoren maar we moeten nog even in overleg.

Reageren blijkt hier voor de meeste lezers nog steeds moeilijk. Ik moet dat nog steeds even uitzoeken. Ene anoniem reageerde het weekend nog door te stellen dat ik nieuwsbrenger nummer een zou zijn in Beijum. Het 'zie mijn eens' gedrag laat ik graag aan anderen over. Wel moet ik stellen dat wijkbloggen uiteindelijk leuker is dan wijkkrantschrijven. Veel sneller en interactiever. Een maandelijkse krant loopt nu eenmaal meer achter de feiten aan i.v.g. met een Beijum-internetmedium.

Deze week nog de oproep van een paragnost in Beijum op Beijumnieuws. Komt de kinderlokker daarbij om de hoek kijken?

2 opmerkingen:

Anoniem zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.
Anoniem zei

Moi
De wijkkrant kan geneens meer tippen aan jou blog..go for it..!!!!