Dorus zong in de zestiger jaren: 'Zorreg dat je de bij komt, bij de Marine, bij de Marine, zorreg dat je de bij komt bij de Marine moet je zijn.'
De Marine moet inkrimpen maar er zijn gelukkig mogelijkheden genoeg om aan de bak te komen. In Winkelcentrum Beijum zie je twee oproepen op dit gebied. Bij de Zeeman kun je stage komen lopen, werken en leren en een paar weken geleden hing deze poster bij de Lidl. Behaal je MBO-diploma via deze Duitse prijsvechter. Tja, als ouder denk je niet direct van yes, mijn kind kan naar de Lidl, geweldig wat een prachtmogelijkheid. De Zeeman en Lidl hebben een imago die jongeren niet bepaald aanspreekt. Maar als je kijkt naar de foto denk je toch dat het een groot feest moet zijn om bij de Lidl te mogen werken en te leren. Fris, fruitig, trendy, uitdagend en je hoort er helemaal bij. Een staaltje marketting en reclame van de bovenste plank. Zorreg dat je de bij komt, bij de Lidl... Zou het aanslaan onder de jeugd?
woensdag 11 juni 2008
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
Geen opmerkingen:
Een reactie posten