woensdag 13 april 2022

COLUMN UIT LEWENBORG (245)

 Bingo

Dit wordt een ultrakorte column. Nu alles weer open is en je geen testen meer hoeft te doen bij de
GGD heb ik corona. 

De zelftest sloeg binnen 30 seconden op twee streepjes. Positief dus. Bah, wat voel ik mij ellendig. Elke spier, bot en alles wat er tussen zit bonkt en steekt. Van mijn tenen, tot mijn hoofd. Mijn kop knalt bijna uit elkaar en het enige wat ik wil is slapen. Een rondje met de hond is een uitdaging en daarna slaap ik weer. Straks proberen om in de tuin een beetje vitamine Z op te doen als ik mijn ogen kan open houden.

In de buurt om mij heen hebben vele mensen dezelfde klachten, het gekke is dat de één wel positief is en de ander niet. Rara, hoe kan dat?

Al die tijd tijdens de pandemie heb ik geen enkele column geschreven over Corona of welke variant dan ook. Nu is het dan hier raak en aangezien mijn hersens niet mee willen werken om ook maar iets nuttigs te bedenken, kap ik er nu ook maar mee.

Ik hoop dat het jullie allemaal bespaard blijft. 

Stay safe!

2022©Vlindertje73

Geen opmerkingen: