dinsdag 26 april 2022

ONZE KRINGLOOPWINKEL IS SCOOTMOBIEL VRIENDELIJK




"Ik heet Sari en woon in de Oosterparkwijk. De afgesloten Korrewegbrug is voor mij dan wel een obstakel, maar er zijn andere wegen om met mijn scootmobiel naar de Kringloopwinkel in Beijum te rijden.
Ja hoor, maak maar een foto, ik neem mijn twee hondjes altijd mee."

Zie foto boven. Sari met haar hondjes.

Deze blogger kwam haar midden afgelopen week tegen in de tweedehands winkel in de Claremaheerd. "Nee, ik zeg niet hoe lang ik al ziek ben."

Gelijk heeft ze, dat is privé en alles te weten maakt nog steeds niet gelukkig.

Door de komst van de Smeltkroes is onze Kringloopwinkel nog aantrekkelijker geworden.

Persoonlijke mening, het is een prachtig sociaal plekje in Beijum. Aantrekkelijk voor mede-wijkgenoten met een iets minder gevulde beurs. Mooie werkplek voor vrijwilligers. Een ontmoetingsplek.

Plusplusplus, zogezegd.

Nóg een plus, zie afbeelding links, de winkel heeft een gehandicapten toilet. Das nait verkeerd.

Met een scootmobiel naar de Claremaheerd afreizen. En daar je behoefte kunnen doen en snuisteren. In omgekeerde volgorde natuurlijk.

Ook handig voor onze inmiddels tachtig jarige Beijumse Bep. Deze jongedame is ook groot fan van de Kringloop

Rechts, de hondjes van Sari.

Geen opmerkingen: