dinsdag 26 april 2022

"DIT IS HEEL RAAR MIJNHEER"

Deze blogger las aan het begin van deze avond:

Mijn oudste van 16 jaar mag graag wandelen om Pokemon te spelen en hij deed dit vanmiddag -alleen, in het Kardingerbos. Hier is hij aangesproken door een oudere, grijsharige man op een fiets. Deze deed mijn zoon een zeer oneerbaar voorstel.
Mijn zoon heeft aangegeven dit een zeer vreemd voorstel te vinden en is weggelopen om vervolgens t.h.v. de molen 2 vrouwen aan te spreken, waar hij samen mee verder is gelopen.

Het is goed afgelopen, maar ik vond het verontrustend genoeg om dit wel even te delen.

Manmanman. Wat ontzettend vervelend en onveilig. Even doorvragen. Dit kwam retour:

"Mijn zoon was aan de wandel en werd een tijdje door deze man gevolgd. Op een gegeven moment ging hij even zitten, waarna deze meneer naast hem stond en vroeg of hij naast hem mocht zitten. Nee was het antwoord, waarna hij toch ging zitten en vervolgens vroeg hij naar zijn leeftijd en of het misschien raar is als hij hem vroeg te pijpen. Daan heeft netjes gezegd "Dat is heel raar meneer". De man maakte nog wat opmerkingen (wat ben je knap etc) en vervolgens is mijn zoon gauw doorgelopen, op zoek naar andere mensen."

Geen opmerkingen: