donderdag 9 mei 2019

CREATIEVE BEIJUMSE SOK VOOR TROMBOSESTICHTING GENOMINEERD


Ik heb nog wat hulp nodig! Vorige week kreeg ik een heel leuk bericht van de Trombosestichting.

Tot mijn grote verrassing is een ontwerp van mij voor een sok genomineerd bij de beste 10 creaties. Wat zou het leuk zijn als "mijn sok" daadwerkelijk in productie genomen wordt. Help mij dit te verwezenlijken. Het publiek mag nu kiezen. Daarom bij deze het verzoek om op mijn ontwerp te stemmen. 

Het is de lichtblauwe met een bloemetje. Ik heb al een voorsprong momenteel.. 


Helpt u mee mij die te behouden? Ik ben blij met iedere stem. Stemmen kan tot 15 mei. https://www.trombosestichting.nl/stemmen/


Ingezonden door Hilda Hofstra.

Ieder uur krijgen 11 mensen trombose!  Bijvoorbeeld in een been, de onderbuik of in de longen. Per dag overlijden hieraan maar liefst 3 mensen. Ook veel hart- en herseninfarcten worden veroorzaakt door trombose. Dit treft ruim 200 mensen per dag, 40 hiervan overlijden. Meer onderzoek is nodig om het aantal trombosegevallen te verminderen en daar kunnen we uw steun goed bij gebruiken! Lees verder hoe u kunt helpen

Geen opmerkingen: