maandag 6 mei 2019

"MISSCHIEN KUNNEN JULLIE ME HELPEN?"



"Inge moet mij meer kunnen vertellen maar ik kan haar niet vinden." 
Een paar dagen geleden kwam een bijzondere mail binnen:


Mijn naam is Ruud van Dijk. Ik kom niet uit uw wijk, echter ik ben wel op zoek naar informatie betreffende het overlijden van een hele goede vriend die door de politie na meer dan 14 dagen uit huis gehaald is. Het gaat om de tekenaar Rob van den Berg. Hij lijkt als van de aardbodem te zijn verdwenen en niemand die mij iets kan vertellen (dit was wat zijn buurman mij kon vertellen). Hij had een hele goede vriendin, ze heet Inge de Vries (achternaam niet helemaal zeker) Zij moet mij meer kunnen vertellen maar ik kan haar niet vinden. Misschien kunnen jullie helpen?

Ik hoop dat ik iets hoor.

Vriendelijke groet,
Ruud van Dijk

De blogger wil de goede man wel helpen, maar hij weet niks over deze tekenaar en de goede vriendin van hem.

Tot z'n verbazing zag ondergetekende gisteren bijna hetzelfde oproepje aan het advertentiebord van de AH hangen.

Zie afbeelding rechts.

Volgens Ruud woonde Inge aan de Jummingaheerd (Junningaheerd?). Een woonheerd die niet bestaat.
Is er iemand die meer weet? Kan iemand Ruud helpen?
Beijumnieuws@hotmail.com

5 opmerkingen:

Anoniem zei

Rob was oa bevriend met de dierenarts Meulenberg te Haren. Ook was hij destijds een regelmatige gast in het café van winkelcentrum west.

Kees Huizenga zei

Het adres van mevrouw Inge de Vries heb ik aan het begin van hedenmiddag doorgegeven aan de heer Ruud van Dijk. Ik belde hem op. Hij was mij dankbaar voor de door mij gegeven informatie.

Inge de Vries woonde tot oktober 2005 op mijn huidig woonadres aan de Isebrandtsheerd. Vandaar.

Anoniem zei

Emingaheerd?

Unknown zei

Wij hebben 2 mooie tekening van rob.zijn vriendin woont nu in eelde.wij zijn 40 jaar bevriend geweest.

inge De Vries zei

ik ben Inge de Vries