zondag 29 maart 2020

KIPPENVEL BIJ ZANGVOORSTELLINGEN VERZORGING-VERPLEEGHUIZEN



"Het was geweldig, kippenvel. Ik ben bekaf maar hoogst voldaan."

Wat getekend, zanger Marc Roelaarts gisteravond.


De Beijumer zanger had ongetwijfeld een van de meest enerverende dagen uit zijn leven achter de rug.


Zie nog eens de aankondiging van vorig weekend
Wat een prachtig plan, de tijdelijk 'opgesloten' mensen in verpleeghuizen en verzorgingstehuizen in Stad vanaf een hoogwerker trakteren op muziek.

Deze blogger was er niet bij maar naar het schijnt is het een daverend succes geweest.

Via Facebook reageerde de aanwezige Lars Wiegers, in het dagelijks leven werkzaam met verreikers. 'Ik heb gisteren een van de mooiste dagen op de verreiker in mijn hele carrière bij Bultena Verhuur. Samen met een stel toppers bestaande uit Marc Roelaarts Mandy Nijboer Jaap Velema Jurgen Hazewinkel Lucas Heling en Harry Hartman hebben wij muziek gemaakt bij diverse verzorgingshuizen in Groningen. Het was een fijne dag maar ook een dankbare en emotionele dag, had nooit gedacht na het eerste gesprek met Marc dat dit mij ook emotioneel zo zou raken, al die lieve oude mensen achter die ramen die niet naar buiten kunnen maar naar ons aan het zwaaien waren en mee swingen op de muziek. Kortom super mooie dag iedereen bedankt voor zijn inzet en ik hoop dat we snel nog een keer weer kunnen doen.'

De Beijumer fotograaf Rieks Oijnhausen was wel aanwezig, hij stuurde de foto's die we hier zien. Enthousiaste zangers en genietende bewoners van Maartenshof. Het aanwezige zorgpersoneel genoot zichtbaar mee, zie afbeelding beneden.

Geen opmerkingen: