donderdag 26 maart 2020

MEEDOEN MET BEIJUM ACHTER GLAS? (Wijk de Wereld)


Hallo Beijumers.

Zoals jullie misschien al weten zijn de activiteiten van De wijk de Wereld voor dit moment stil gelegd. https://www.spotgroningen.nl/events/de-wijk-de-wereld/

Maar ik heb iets bedacht dat wel kan doorgaan, ik zou graag een fotoserie willen maken onder de naam: Beijum achter glas.

Mijn idee is om langs te komen met mijn camera en om dan foto’s te maken door het raam. Ik wil graag de de dagelijkse dingen vastleggen. Zou je hier aan mee willen werken dan kun je een bericht achter laten onderaan deze website : theissenfotografie.wordpress.com en bellen mag ook op nummer 06 36176918

Van de gemaakte foto’s maak ik een selectie en die is dan hoogstwaarschijnlijk in de stadsschouwburg te zien wanneer de maatregelen weer worden opgeheven. En natuurlijk krijg jij zelf ook die foto. Ik hoor graag van je.

Groet,

Mirjam Theissen

Geen opmerkingen: