donderdag 8 mei 2008

BERICHT UIT VERVELING( 1e komkommertje)

De mussen vallen bijna uit de dakgoot van de warmte. De komende dagen wordt het lekker warm en zonnig en ik ga van vrijdagmiddag tot en met 2e Pinksterdag weg. Hoe zou het toch komen dat er tijdens warme dagen minder interessante berichten te produceren zijn? Ik bedoel maar, in januari of oktober bijvoorbeeld heb je nooit komkommernieuws-dagen. Omdat de politiek niet op reces is en de scholen gewoon draaien?Hoe kom ik aan goede komkommerberichten? Kan iemand me een tip geven?

De eenden op de foto kunnen er ook niks aan doen. Ze mogen naar binnen bij Kardinge maar hun collega-huisdieren zullen buiten moeten blijven. Ik ben blij met de zomerse waarden en nieuwsberichten zullen genoeg te maken zijn. Maar af en toe zal er een komkommertje tussendoor komen. Zoals dit bericht.

Geen opmerkingen: