dinsdag 13 mei 2008

HEIMWEE NAAR HET PANNENKOEKHUIS

Het wil niet echt boteren tussen het "voorzieningenpaviljoen" (de naam al!) en het Zilvermeer. 

Menig Beijumer en Lewenborger heeft heimwee naar het oude pannenkoeken huisje. Wat een sfeer was daar altijd en wat een lekker terrasje. Wie herinnert zich de oude krakende en deinende vloer van het pannenkoekhuis niet? Sinds een paar jaar heb je dit paviljoen er staan. Contractueel moet het open zijn als het 25 graden of meer is.

 Dat was het de afgelopen dagen maar dan heb je weer het gedonder met verbouwingstoestanden. Doodzonde, je hebt een mooi Zilvermeer waar soms een half zomerseizoen een blauwalg-plaag heerst, en ook nog eens een paviljoen waar Beijum een haatliefde-verhouding mee heeft. Ik ook, al moet ik eerlijk zeggen dat ik er meer een haathaar-relatie mee heb. Ik heb zin in pannenkoeken. En ik wil weer deinen op een halfvergane houten vloer.

1 opmerking:

Anoniem zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.