vrijdag 7 september 2018

BLOEMEN ALS DANK VOOR GEVONDEN SLEUTELS


"Via m'n werk (gemeente Groningen) kreeg ik te horen dat m'n sleutels waren gevonden. Door de tag- identificatie kwamen ze bij mij terecht. Ze verwezen me naar onderstaande link.
Ik natuurlijk blij.
Zou u aan kunnen aangeven waar ik mijn sleutels kan ophalen?
 Alvast heel veel dank."

Altijd leuk om er achter te komen dat je als blogger met een wijkwebsite mensen blij kunt maken, bij elkaar kunt brengen.

Op 30 augustus postte ondergetekende een bericht waarin een lezeres melding deed van het feit dat haar moeder een sleutelbos had gevonden op het Heerdenpad.

Open daarvoor bovenstaande link....opgestuurd door degene die zijn sleutelbos was verloren.

Lang verhaal kort, de blogger koppelde degene die de sleutels in bezit had aan de onfortuinlijke verliezer.  Onfortuinlijk werd vervolgens fortuinlijk. De sleutels kwamen weer bij de eigenaar terug, lezeres (haar moeder) kreeg als dank een bosje bloemen. Zie foto, door lezeres opgestuurd.

Geen opmerkingen: