zondag 9 september 2018

ZIEKE BEP ZIT ONDER ZWARE MEDICIJNEN (maar er zijn lichtpuntjes)


"Ik zit onder zware medicijnen door de toestand in mijn huis, maar ik heb ook goed nieuws. Ik krijg de laminaat vergoed en de schimmel wordt verwijderd. Van schimmel wordt ik namelijk echt ziek."

Er daagt licht voor Beijumse Bep.
De Beijumblogger kwam haar gistermiddag tegen in de promenade van Winkelcentrum Beijum. Met een schorre stem. De longpatiënte: "Dat komt door de vocht in mijn huis."

Op 20 augustus publiceerde Beijumnieuws het achterliggende verhaal over hoe en wat en waarom Bep wekenlang op een kale, natte betonnen vloer moest leven. Lees nog eens het verhaal over de hoospartij en het water dat omhoog vloog en een zwembad in haar creëerde.

Er is goed nieuws, al heeft dat veel te lang geduurd. Bep krijgt de laminaat vergoed ( het leggen ervan moet ze zelf betalen) en de schimmel zal worden verwijderd..

Nu maar hopen dat Bep geen blijvende gezondheidsklachten van de hele heisa overhoudt.
Zie de video.

Geen opmerkingen: