donderdag 25 april 2019

CERTE ZIT IN HET MELSEMA-GEBOUW!


Er schijnt onduidelijkheid in de wijk te zijn over de locatie van Certe-Bloedonderzoek.
Communicatieadviseur Roy Beijring van Certe mailde gisteren: 


We krijgen meldingen van onze bezoekers in Beijum dat ze naar de verkeerde locatie zijn gestuurd via Google... Na doorvragen kwam ik er achter dat ze de gegevens op onderstaand nieuwsbericht aantroffen:
https://beijumnieuws.blogspot.com/2016/03/certe-woensdags-bloedprikken-in-de.html

De blogger heeft al een benoemd dat Certe naar het Melsema-gebouw is verhuist, maar het kan geen kwaad om dit nog eens te doen.
De bewegwijzering rond het gebouw op het Innersdijk-terrein laat nog veel te wensen over.

Een Beijumer die onlangs bloed wilde laten prikken bji Certe mailde: "Ik liep om het gebouw heen en wist niet waar ik moest zijn. Waar moest ik naar binnen? En waar als ik eenmaal binnen was moest ik heen?" 
Het bord dat vanaf de wijkring überhaupt naar het Melsema-gebouw verwijst mag ook wel eens vervangen worden.

Geen opmerkingen: