dinsdag 6 april 2021

'IK BRENG ETEN NAAR MIJN VRIENDJE'

'Mijn vriendje is ziek, ik woon vlakbij en daarom breng ik hem even wat te eten. Trouwens, wat maak je mooie berichten en foto's."

Gisteren, Tweede Paasdag, einde middag. Froukemaheerd, tussen twee sneeuw- of hagelbuien in, het liep een beetje door elkaar heen.

Veel mensen herkennen eerder deze blogger dan dat hij de mensen kent of onderscheidt.

Daar kwam een maaltijdbezorgster aangelopen, meestal doen die hun werk via een scooter, deze jongedame liep met een maaltijd over straat.

Richting de Dijk, verhoogde straat aan de Froukemaheerd, loopt langs de Zuidwending.

Altijd leuk natuurlijk, de complimenten die ze uitsprak, beetje streling hoort erbij, anderzijds, kritiek is ook all in the game, deze blogger is geen allemansvriend.

Die kende deze jongedame niet. Ze heeft Joegoslavische roots maar "Ik ben helemaal Nederlands hoor."

Wat heb je voor je vriendje gemaakt? "Lasagne."

Even een foto maken, zie het resultaat.

De weergoden gingen weer los, een mengeling van hagel en sneeuw kwam naar beneden.
De blogger ging zijns weegs, jongedame vervolgde haar weg naar vriendje met een lekkere warme hap ingepakt.

De blogger is zeer goed voorzien op privé-gebied en eventuele zorg. Maar als je ziek bent zou je wensen dat deze lieve jongedame, foto, met een mooie maaltijd je kant op zou komen.

Geen opmerkingen: