vrijdag 2 april 2021

VAN INTERNATIONALE ZEEMAN TOT BUNNEMASTEE-BEWONER


 "Ik heb jaren op alle internationele zeeën op aarde gevaren. Ik was machinist en heb veel gezien en meegemaakt. Binnenkort word ik tachtig jaar, en ik probeer er in mijn woning in de Bunnemastee nog wat van te maken."

Woensdagmiddag, toen nog zinderend mooi voorjaarsweer. Veel mensen buiten in de wijk, al of niet in de eigen (voor)tuin.

Zo kwam deze blogger Boelo tegen. Prachtige voornaam, lijkt Grunnings.
Bunnemastee, seniorenflat op Beijum West.

Mag je als bijna tachtig jarige met een staat van dienst zoals Boelo die heeft midden op de middag een beste borrel met een goed glas bier erbij drinken? Zie foto.

Hij heeft een mooi zorgend contact in de wijk, die hoefde niet in beeld tijdens het maken van de foto. Maar de liefde en zorg voor Boelo waren zichtbaar en voelbaar.

Hij is niet jarig....maar nog vele gezonde en prettige jaren, geachte voormalige zeebonk!

Geen opmerkingen: