zondag 3 mei 2020

WAAR ZAL IK SLAPEN? IK KOM MIJN HUISDIER HALEN


"Nee, zet mij maar niet op de foto, doe maar het vervoer waar ik mijn huisdier in wil doen. Ik moet nog even wachten."

Het bericht dat er explosieven zijn aangetroffen deed de blogger nog even tegen half twee deze nacht naar de Wibenaheerd-flat lopen.

Is vlakbij, apart dat je in twee minuten tijd naar een plek kunt lopen die momenteel landelijk in het nieuws is

Vermoeide bewoners stonden buiten.

Zie foto boven, een huisdier laat je niet in de steek.

Rechts, bewoner Wesley stuurde ondertussen een wat wazige foto (geeft niet, dank!).

Mooi, hond Boy is opgehaald.
 Een hond of kat moet toch kunnen eten, poepen of plassen? En natuurlijk bij het baasje zijn.

Wesley: "Ik voel me behoorlijk verrot, maar het belangrijkste is binnen, mijn hond."

Een aanwezige jongedame: "Ik slaap vannacht bij een vriendin, ik hoop dat ik morgen thuis kan slapen." Het antwoord kwam aarzelend na de vraag van de blogger waar ze de komende nacht dacht te gaan slapen.
Een man die een vrouw dat om half twee midden in de nacht buiten op straat vraagt....
Nadat ondergetekende zich had voorgesteld kwam het antwoord.

Een ander: " Ik weet niet waar ik moet slapen, ik vind dit erg vervelend."

De flat wordt vannacht bewaakt, twee bewoners zijn opgepakt.

Zie ook het vorig bericht.

1 opmerking:

Anoniem zei

Burgemeester Schuiling staat vooraan als het om binnenstadse Vindicat-studenten gaat die op Corona-wintersport gaan. Maar als het twee nachten lang troubles zijn bij Wibenaflat in Beijum-oost geeft mijnheer de burgervader niet thuis. Idem buurtwethouder Isabel Diks. Ook weer niks