maandag 24 augustus 2020

PADEN KRIJGEN NIEUW ASFALT, NIET VERDWALEN IN BEIJUM!

Hoek Grevingaheerd-Emingaheerd

"Ik snap er niks meer van. Fiets ik langs het fietspad richting winkelcentrum, kom ik ter hoogte van de Sibrandaheerd, zie ik dat het verboden is om daar in te rijden. Tegelijkertijd zie ik een bord met het cijfer 1 erop, die wijst me naar links. De Sibrandaheerd in! Dit is toch krankzinnig? Er niet in mogen rijden en middels een bord gesommeerd worden om er wel in te rijden." 

Bloemkoolwijk Beijum.

Een bijna wanhopge mevrouw op de fiets vanmiddag tegen half drie.
Hoek Emingaheerd met de Sibrandaheerd.

Zie afbeelding links. Klopt, niet de Sibrandaheerd inrijden. We zien een wegdek dat van boven is leeggestript.

Maar zie ook foto rechts, u moet de Sibrandaheerd in.

Zoals gisteren reeds aangekondigd, bepaalde stukken fietspad in de wijk en de Sibrandaheerd krijgen een nieuwe bovenlaag

Zie ook de middelste twee foto's, groter te klikken. Midden in de Sibrandaheerd waar je niet in mag. Volg 1 ga naar links. Volg 1 ga naar links.

En mensen verdwalen al zo snel als ze in of richting Beijum gaan.

Foto links beneden, krijgt de Grevingaheerd wellicht ook een nieuwe teerlaag?

Rechtsbeneden, borden langs de Emingaheerd.

Foto helemaal beneden, we zien het punt waar (brom)fietsers de wijk binnenkomen als ze vanuit de Stad en het Heerdenpad aan zijn gekomen.
Rechtdoor gaat het naar Beijum Zuid, de Fossemaheerd ligt rechts.

Rechts gaat het naar Winkerlcentrum Beijum, de Bottemaheerd, de Beijumerweg enzovoort.

Wat staat er op het bord bij binnenkomst van Beijum?
Beijum volg 2.

het goede nieuws is, er wordt groot onderhoud gepleegd op de harde ondergrond van de wijk.

Geen opmerkingen: