dinsdag 29 september 2020

SHOETIME HEEFT OOK EEN MINIBIEB


 
We hebben er weer een bij. Het begon vijf jaar geleden met de Fossebieb.

Daarna zijn er nog ongeveer tien minibiebs in de wijk bijgekomen.  

Het laatste bericht over (weer een nieuwe) een minibieb stond een maand geleden op Beijumnieuws, over de bieb in de Galkemaheerd, met doorverwijzende links naar nog meer Beijum-biebs.

Maar zie foto boven, als Bert van Shoetime een nieuwe zool onder een schoen lijmt, of een sleutel bij maakt, kun je als klant even zitten en in de boekenkast neuzen.
Op het gele papier staat: Boeken/tijdschriften. Gratis....neem mee...lees...omruilen.

Eind augustus al eens aandacht aanbesteed, wat ziet de verdere winkel door toedoen van Juffrouw Helderder er opgeruimd, overzichtelijk en netjes bij.
Zie foto links.
Bert blijft er onverminderd content mee: "Prachtig, ik ben zeer blij met de steun."

Het gaat gelukkig weer wat beter met hem "Ik ben blij met mijn zaak in Beijum en in mijn woonplaats heb ik nieuwe buren gekregen waar een goede klik mee is.

Maar goed, even een boek of tijdschrift meeneemen als u voor iets naar Shoetime moet. Nee, niet verplicht natuurlijk, je kunt ook zo een boek uit de kast meenemen. Of niets van dat alles.

Maar het aanbod is er. De Shoebieb.

Geen opmerkingen: