zondag 31 augustus 2014

APPARTEMENT MET UITZICHT OP DE ZUIDWENDING TE KOOP



Op Barmaheerd 51 staat een frisse, aantrekkelijke en goed onderhouden appartement te koop. Met uitzicht op veel groen en hét kanaal dat door Beijum loopt.
Zie foto's, het appartement bestaat uit een driekamerwoning met een half open keuken, zie links, klik groter.
De oppervlakte van de woonkamer is 31 m2. De overige kamers zijn respectievelijk 9 en 13m2, zie rechts.
Het appartement is voorzien van zonnepanelen.
Meer informatie staat op Huislijn.nl.

4 opmerkingen:

Anoniem zei


Spijtig dat zowel de doornbos heerd als de barma heerd niet al te positief klinken.
Ik zou er nooit of te nimmer iets kopen.

Isebrandtsheerd 124 staat te koop.

DDD zei

Fundablogger geworden?

Anoniem zei

Pardon? Ik woon al 19 jaar prettig in de Barmaheerd. Flikker op met je domme oordelen.

Anoniem zei


alleen al het eerste woord van je tweede regel laat mij zien waarom ik er nooit zou willen wonen.
je typeert daarmee heel duidelijk en direct mijn mening.