Maar Bert, Shoetime is gewoon jouw naam, jij hebt het bedacht. Iemand anders mag zo'n merknaam toch niet zomaar ongevraagd kapen? "Ja, dat klopt. Ik ben er ook wel redelijk gerust op dat dit goed voor me uitpakt. Maar je weet het nooit honderd procent zeker.
In eerste instantie was hij er geen voorstander van om weer een blogbericht aan deze zaak te wijden. Waarom met een nieuwsbericht door de rechtzaak heen fietsen? Maar bij nader inzien wilde hij wel even op de foto. Bert Hoekstra weet dat hij sterk staat. Maar in de 'nepshoetime'-keten dansen miljoenen euro's rond. Ze zullen alles uit de kast trekken om de bedenker van de enige echte Shoetime pootje te lichten. Niet dat er een persoonlijk conflict ligt, maar het vooruizicht om de naam Shoetime van bedrijfsauto's en winkelpanden te moeten halen zal de tegenstanders van Shoetime-Bert niet lekker liggen.
Begin maart meer over de verdere ontwikkelingen.
http://beijumnieuws.blogspot.com/2010/12/shoetime-beijum-wint-landelijke.html
Geen opmerkingen:
Een reactie posten