zaterdag 8 december 2012

LUIT STAGHOUWER NEEMT WINTERPAUZE

Op de foto ziet u een compleet lege Schooltuin, foto een paar weken geleden genomen. Ik vroeg me toen, begin november, al af hoe Luit Staghouwer het nog steeds wist te presteren om elke week maar weer een foto + tekst uit en over de Wiershoeck- en Schooltuin te creëren. Knap, wat mij betreft. En een plezier voor vele lezers, de vaste, haast rituele bijdrage midden in het weekend. Vannacht komt hij met aflevering 135 op de proppen. Daarna is het enkele weken rustig op Beijumnieuws in de nacht van zaterdag op zondag om 0.00 uur. Dit mailde hij bij z'n voorlopige laatste bijdrage:
Dit is voorlopig mijn laatste reguliere bijdrage aan Beijumnieuws. Het was de laatste weken al moeilijk om nog een geschikt onderwerp voor Beijumnieuws te vinden en dat zal de komende paar maanden alleen maar lastiger worden. Volgens mij is er dit jaar aanzienlijk driftiger gesnoeid dan in vorige jaren, maar dat is slechts bijzaak. In de winter valt er niet veel te beleven op de tuinen en het is raadzaam om wat vaker thuis bij de verwarming te blijven zitten. Ongetwijfeld kom ik op een mooie winterdag nog wel eens even een kijkje nemen en mocht ik iets interessants zien en kunnen fotograferen dan maak ik daar met alle plezier weer een verhaaltje bij. Maar de kans daarop is denk ik niet groot. Wat mij betreft wachten we maar tot het komende voorjaar. Ook dan wordt het al lastig genoeg om zo af en toe met iets nieuws te komen. Maar dat zien we dan wel weer.

1 opmerking:

Anoniem zei

Je foto"s waren prachtig Luit .
Tot het volgend jaar !