zaterdag 2 maart 2013

EEN BERICHT VAN LUIT STAGHOUWER

Op de archieffoto ziet u dé fotograaf uit de Wiershoeck- en Schooltuin. Luit Staghouwer. Hoe zit het met de 'winterslaap' van de hoffotograaf van Beijumnieuws? Wordt hij 'wakker' en gaat hij weer tot actie over? Zijn er nog uitdagingen voor hem binnen de pakweg 400 vierkante meter Wiershoeck- en Schooltuin? Stopt hij misschien? Deze mail kwam eergisteren binnen: Het zal nog wel even duren voordat je weer regelmatig een bijdrage voor Beijumnieuws ontvangt. De tuinen liggen er hoopvol bij in afwachting van al dat moois dat weer komen gaat. Maar dat duurt dus nog wel even. Zeer waarschijnlijk ben ik weer regelmatig op de tuinen aanwezig, als er iets interessants gebeurt dan wil ik dat graag meemaken. Voorlopig vliegen er alleen nog maar wintermuggen, maar “binnenkort” kunnen we steeds meer beestjes verwachten. Ik verheug me er nu al op. Waarschijnlijk ontvang je iets minder regelmatig een bijdrage dan in het verleden. Veel onderwerpen zijn al behandeld en ik zal nog kritischer naar mijn foto’s gaan kijken. We zien wel hoe het gaat lopen. Ongetwijfeld komen we elkaar wel weer eens tegen in het Groene hart van Beijum.
Vannacht om 0.00 uur: Aflevering 137 uit de Wiershoeck- en Schooltuin.

Geen opmerkingen: