vrijdag 1 januari 2021

EN DAN RED JE EEN VROUW UIT DE SLOOT


"HELP ME, HELP ME."

De dame is niet herkenbaar, anders zou deze blogger hem (de foto) niet publiceren. 

Zie afbeelding boven.

Op een totaal verlaten Beijumerweg-fietspad ter hoogte van de Grevingaheerd zag deze blogger een vrouw in het water...in de sloot.

Roepend..."Mijnheer mijnheer, help me alstublieft, trek me eruit."

Blogger riep hard om zich heen. 

Help!
Mensen uit de Grevingaheerd kwamen te hulp.

Mensen toch.

Even ervoor uitgescholden worden voor 'vuile NSB-er' toen hij mensen vuurwerk zag afschieten. 

Sloot-redding was tegen 23.40 uur.

Foto beneden, een politie-auto reed door de Boelemaheerd.

Erg leuk om te wijkbloggen....

Update 00.35 uur, vragen via Beijumnieuws@hotmail.com


8 opmerkingen:

familie de jonge zei

Zo maak je nog eens wat mee Johan. Heb je het jaar toch fantastisch afgesloten met een goede daad. Dat je nog maar lang mag blijven bloggen.

Unknown zei

Pardon? Wij hebben mevrouw uit de sloot gered en naar huis gereden met haar hondje. Wij komen uit de Albrondaheerd, dus niet uit de Grevingaheerd. Beetje jammer dat je bent weggereden op de fiets en niet kwam helpen.

Johan Fehrmann zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Johan Fehrmann zei

Een hele eigenaardige en egocentrische reactie....bericht van gemaakt, zie Beijumnieuws 29 januari...

Unknown zei

We zijn heel blij dat wij jouw hoorden remmen met de fiets. Maar vervolgens hebben wij haar geholpen, naar huis gebracht terwijl jij er van door ging, dus dat vind ik niet heel raar om te zeggen. Wij hadden het ook wel gewaardeerd als jij bleef helpen... Verder geen kwaadbloed en fijne avond meneer.

Johan Fehrmann zei

Dag, mijn remmen maken geen geluid, het ging om het roepen. Maar echt, met zijn vijven iemand uit de sloot trekken is erg overdone, je staat elkaar dan in de weg. No hard feelings, fijn weekend. En hoofdzaak, mw is gered.

Anoniem zei

Dat klopt, maar niet door u! Als u kon roepen, kon u haar ook uit de sloot helpen! Maar dat deed u niet.

Johan Fehrmann zei

Wat een baarlijke nonsens. Ik heb ca twee minuten getracht mw uit de sloot te halen. Ging totaal niet, van gladde handen tot een hopeloos gladde slootkant. Stop aub met die onzin en maak er verder geen onzinnige en kinderachtige competitie van over wie en en wie niet. Weer die kinderachtigheid: "Niet door u!" Man/vrouw, geniet van je eigendunk verder. Mevrouw is gered...mail anders, dan kom ik een filmpje maken met hoor en wederhoor. Beijumnieuws@hotmail.com