zaterdag 21 maart 2009

LENTEMARKT PLEIN OOST SUCCESVOL

Plein Oost in Beijum liet zich vandaag zien zoals het eigenlijk vaker zou moeten zijn. Het was levendig, gezellig, het zonnetje scheen en er heerste tevredenheid. Op de eerste dag van de officiële lente werd er een lentemarkt georganiseerd en het moet gezegd, het was meer dan geslaagd. Bekijk de video voor een impressie van vanmiddag. Ruud van Erp, Lammert Doedens, Irma zijlstra en good old Frieda Molenberg laten hun licht schijnen op deze Plein Oost-dag. Mevrouw Molenberg, ze zat ooit in de klankbordgroep van het plein, neemt nooit een blad voor de mond en haar ongezouten mening kunt u op het laatst bekijken en beluisteren. Zou het toch nog goed komen met dit geplaagde en veel besproken plein in Beijum Oost?
Nachrift; een terechte kritiekpunt hieronder over mijn afwezigheid in Innersdijk vanmiddag: Ik ben er wel geweest, maar de filmbeelden waren te donker en te slecht om te publiceren. Goed voorstel: waarom geen Koninginnedag-vrijmarkt op Plein Oost?

1 opmerking:

Anoniem zei

Onze lieve Frieda, leuk je haar even te zien !!!
En idd tijdens de vergaderingen beloode patrimonium veel alleen toen al had ik er een hard hoofd in als je door vroeg kon hij nooit iets erover zeggen.
Erg jammer allemaal, hopelijk wordt het beter als straks de nieuwbouw van Innersdijk er is en ik hoorde dat ze het gezondheidscentrum er ook in willen doen dat trekt toch weer mensen naar het plein.
Vondt de kraampjes ook tegenvallen dit keer.

Wat me leuk lijkt op 30 april hier de vrijmarkt op het plein dat leent zich er prima voor !!!

Ik mis in je filmpje een stuk over Innersdijk aldaar waren leuke dingen te zien en te doen !!!
Voor ons was het extra speciaal weer even terug te zijn nadat mijn vader daar 28/07/2008 overleed.