woensdag 21 juni 2017

HOE IS HET MET BEIJUM-AMBASSADEUR MINZE?


"Na jaren omgaan met pijn raak je er immuun voor. CBD olie doet goed zijn werk.
De verhuizing van de Bottemaheerd naar de Boelemaheerd viel me tegen, van groot naar klein, waar moet alles heen? We zijn er net stiekem een week er uit geknepen even de boel weer op een rijtje zetten. Mag ook wel weer naar jaren. Maar ben zeer blij dat ik nog in onze mooie wijk Beijum mag wonen.
Fijne buren terug gekregen. En trots dat ik ambassadeur van Beijum ben als ik wat meer tijd heb ga ik weer mooie dingen doen."


Was getekend, Beijum-ambassadeur Minze Boltje. De Beijumblogger maakte een paar dagen geleden een sneaky-foto van hem, zie boven. De Winkelcentrum-Wachter zat achter een bloembak voor de ingang van Winkelcentrum Beijum.
Hoe gaat het met je? Viel de verhuizing van Beijum West naar Oost je mee? Zijn antwoord zien we boven vetgedrukt.

In 2013 ontdekte de blogger hem.
De ruig ogende tatoe-man draagt wel eens een roze t-shirt.
Midden in de afgelopen winter, in februari, scootmobielde hij naar de Fakkeloptocht
Ruim een half jaar werd hij tot ambassadeur van Beijum gebombardeerd.

Geen opmerkingen: