maandag 12 juni 2017

KIJK UIT VOOR GLAS OP HONDENUITLAATGEBIED!



"Vanmorgen liet ik mijn hond uit in het parkje aan het Boterdiep.
Op het  grote veld (losloopgebied) speelde hij met een andere hond.
Hier is mijn hond in een stuk glas gestapt wat onverlaten daar hebben achtergelaten.

Aangezien het gras op sommige plekken hoog is, hebben we dit niet zien liggen.
Ik heb er geen problemen mee, als mensen op een mooie dag een biertje drinken aan een picknicktafeltje, maar gooi de flesjes niet stuk en neem je rommel mee!
Mijn hond is inmiddels bij de dierenarts geweest met een flinke snee (gelukkig alleen) in z’n poot,
ik ben 80 euro lichter en het arme beest moet 10 dagen met een kap omlopen, zodat hij de wond niet open bijt.
De dame met de andere hond heeft zoveel mogelijk glas opgeruimd, maar mensen KIJK A.U.B UIT met je hond.
Het gaat dus om het hondenveldje met het picknickbankje tegenover het Boterdiep."

Foto + tekst ingezonden door lezeres Harriët

Geen opmerkingen: