vrijdag 15 december 2017

SUPERSTADJER CHRISTINE IN DE PRIJZEN EN DE BLOEMEN


"Het voelt een beetje onwezenlijk, ik moet er nog helemaal van bijkomen. Ik wist dat ik een van de vier genomineerden was, maar dat ik het zou worden, dat had ik niet gedacht."

Tegen kwart over een vanmiddag trof de Beijumblogger de kersverse Superstadjer van 2018 Christine de Ruiter bij, hoe kan het ook anders, zie het bord op de linker afbeelding, Protestantse Kerk De Bron.

Zie ook het bericht van gisteravond, en zie ook de stads-katerne in Dagblad van het Noorden van vandaag.

Gefeliciteerd. Van wie heb je die bloemen? "Van vrienden in De Bron."

Je hebt twee geldprijzen gewonnen, 1000 euro voor een goed doel en 500 voor jezelf. Al een idee waaraan je het geld gaat besteden?

"De 1000 euro moet naar een goed doel in de stad, dus dat gaat naar het Hamelhuys, ook een van de genomineerden. Voor de 500 euro ga ik een nieuwe laptop kopen, want nu ben ik wel eens drie uur extra kwijt op mijn oude pc om alles gedaan te krijgen. Alles moet tegenwoordig digitaal en ik moet tegenwoordig zoveel geduld hebben, wel goed voor mijn ongeduldig karakter, maar toch te frustrerend."

De Beijumblogger liep nog even het kerkgebouw binnen waar Christine net uitkwam.
Zie afbeelding rechts, de afronding van de kerstpakketten-actie.
Honderdtachtig kerstpakketten. Verzameld en ingepakt door Superstadjers.
Maar er kan er maar één de hoofdprijs winnen.

Geen opmerkingen: