donderdag 22 februari 2018

"BROODROMMEL IN MIJN OMGEVING"

Beijumer Herman stuurde de afbeeldingen in die we afgebeeld zien. De Beijumblogger meent zich te herinneren dat er een aantal jaren geleden al eens een eendere inzending-over ook brood-dump- is gepubliceerd.

Heman schreef bij de afbeeldingen:

Ik woon in Beyum en ik vind met regelmaat de inhoud van een broodrommel
in mijn omgeving. Bunnemaheerd, thv Winkelcentrum West.

Daar zit misschien wel een verhaal achter, maar ik vind dit ook een beetje ergerlijk.
Het lijkt me een structureel probleem (gedurende de afgelopen 4 maanden met regelmaat)
en, ik weet niet zo goed waar ik dit kan melden.

Ik heb de veroorzaker (vermoedelijk een kind) nog niet kunnen achter halen.
Daarom wend ik mij tot u.
Ik dacht misschien kunt u er iets mee? Publicatie of iets dergelijks, mogelijk een instantie?

Als voorbeeld stuur ik een foto mee.

De Blogger schreef  bovenstaand bericht. Hermann  zond  daarna een update. Samen met afbeelding rechts:


Een vreemde update. Nadat ik u al eerder een foto had gestuurd, vandaag en 
het brood en banaan in de afval bak had gegooid, ligt er een paar uur later
weer brood en pakje chocomelk. zie foto.
(Een beetje gebrekkig Nederlands, echter de blogger besloot het bericht intact te houden)

Geen opmerkingen: