zondag 7 mei 2017

SEBASTIAAN HEEFT ZIJN FIETSJE TERUG


Twee dagen geleden keek hij nog heel sip maar zijn lach staat weer op z'n gezicht. Het eergisteren gestolen fietsje van Sebastiaan, zie nog eens dit bericht, is teruggevonden.

Moeder Bianca met zoontje aan de deur. Mét een doos chocolaatjes en met het door een Beijumse geprinte Beijumnieuws-bericht dat in de buurt van de verdwijning is opgehangen. "Hartelijk dank, door Beijumnieuws heeft mijn zoontje zijn fietsje terug."

Enig verlegenheid is ondergetekende niet vreemd. Maar dat deze wijkblog een rolletje speelt in het blij maken van een gedupeerd jongetje doet deugd.

Bianca jubelt erover op Facebook Sociale Long...
Net staat er een mevrouw voor de deur die ik niet ken.
Ben je ook een fietsje kwijt?
Ja ik ben een fietsje kwijt.
Die staat bij mij.
Ik heb hem gevonden in de bosjes.
Dank je wel Jacqueline van den Brink😘😘😘
Wij zijn echt super blij!!

En waar mijn hart helemaal warmer van werd is dat iemand de moeite heeft genomen om de foto van de fiets uit te printen in een insteekhoesje heeft gedaan en hem ergens in de Neijensteinheerd heeft opgehangen.
Hoe lief is dat!!!

Door jouw actie krijgt mijn zoon vandaag zijn fietsje terug!!
Dank je wel!!
Jacqueline heeft jouw advertentie gezien en alles op alles gezet om mij te kunnen vinden.
Graag kom ik met je in contact om je samen met mijn zoon persoonlijk te kunnen bedanken.
Ik vind jouw actie echt hartverwarmend.
Wat is Beijum toch een mooie wijk om in te wonen!!

Geen opmerkingen: