zondag 29 april 2012

WAPPEREN IN DE WIND

Afgelopen zaterdagmiddag, gistermiddag, ja, het is net na twaalven, zag ik de jongedame die u op de foto ziet over het voetpad langs de Emingaheerd lopen. Het waaide behoorlijk en de hagelwitte rok wapperde alle kanten op. Het zag er mooi vrouwelijk uit, op het moment dat ik voorbij fietste hoorde ik haar zingen en ik besloot te vragen of ze wel op de foto voor Beijumnieuws wilde. Eerst moesten de oortjes even uit, naar het schijnt zong ze muziek mee die ze via haar smartfoon beluisterde. Jawel, ze wilde wel op de foto, en ze ging er echt even voor staan. Het resultaat ziet u boven. Wat zal ik er verder van zeggen? Dat het wat koud lijkt om zo door de wijk te paraderen. Maar de dame lachte vriendelijk, en ze vervolgde goed gehumeurd haar weg door kleurrijkwijk Beijum.

Geen opmerkingen: