zondag 14 januari 2018

KLOKKENMAN GERARD HEEFT EEN NIEUWE SCOOTMOBIEL


"Ik werd op straat door de politie aangehouden omdat de scootmobiel zo waggelde. Ik moest blazen omdat ze dachten dat ik gedronken had. De voorvork was helemaal kapot. Gelukkig heb ik sinds vandaag een nieuwe scootmobiel gekregen."

Gerard de Klokkenman zag er eergisteren relatief blij uit toen de blogger hem tegenkwam in de promenade van Winkelcentrum Beijum. Hij reed in een nieuw karretje en het kwam niet meer over alsof hij dronken was. Het zag er stevig en stabiel uit. "Het heeft eigenlijk te lang geduurd, maar deze nieuwe heb ik via WIJ gekregen."


Waarom Gerard de Klokkenman noemen? Open de link. Zijn huis is één klokkenmuseum.
Gerard maakte anderhalf jaar geleden furore tijdens de Urban Tours vanuit Noorderzon naar Beijum. Zie desgewenst nog eens deze video

Hoe oud ben je nou Gerard? "Ik ben 78 jaar maar ik word 92. Dat heeft een paranormale helderziende mij verteld."

Gerard vervolgde zijn weg in de scootmobiel. Kaarsrecht en zonder gewaggel.

Geen opmerkingen: