vrijdag 1 mei 2009

INTUSSEN IN ZUID-FRANKRIJK

Voor de verandering op Beijumnieuws een keer een karakteristieke foto uit Zuid Frankrijk. De boerderij staat in de Dordogne in de buurt van Sarlat en achter de boerderij is er mogelijkheid om te 'kamperen bij de boer.' Voor de boerderij staat, zoals bij meer boerderijen en woonhuizen, een tafeltje met te koop aangeboden groenten en fruit. Het is een prachtige omgeving en, niet op de foto te zien, het landschap is prachtig glooiend. Rondom de camping staan veel fruitbomen en je kunt er veel druiven plukken. Al jaren komen hier veel Nederlanders om een goedkope vakantie te vieren, druiven plukken en gratis overnachten. Als u interesse hebt kan ik u het adres geven van dit prachtig plekje in Frankrijk.

Zo kan die wel weer, genoeg met het op het verkeerde been zetten van lezers hier. De foto is genomen aan de Beijumerweg, ter hoogte van de Hunze. Maar als je niet anders weet ligt de associatie met Frankrijk hier voor de hand. Toch?

2 opmerkingen:

Alie zei

Hahaha, ik herkende het alleen maar omdat ik er toevallig maandag langsfietste...kom er anders nooit..
Leuk omschreven.

Unknown zei

Leuk, Johan! Ik vind het interessant om te weten waar ik groenten en fruit kan kopen in de buurt. Ideetje voor een serie :-)